Is je bestelling door ons geannuleerd? Dat kan doordat:

  1. Je ons een verzoek tot annuleren hebt gestuurd per mail/prive bericht via Facebook of Instagram;
  2. Je een product hebt besteld wat op ‘nabestelling’ ging en wat helaas niet meer leverbaar is.

Verzoek tot annuleren

Heb je iets besteld maar heb je je toch bedacht? Dan mag je ons dat altijd laten weten. Annuleren kan binnen 24 uur na bestelling via je account. Niet gelukt? Dan mag je ons altijd een mailtje sturen op info@byadinda.nl. Je mag natuurlijk ook altijd een prive berichtje sturen via Facebook of Instagram. Vermeld hierbij altijd je ordernummer en volledige naam. We storten dan direct het al eventueel overgemaakt bedrag naar je retour.

Geannuleerd omdat het product niet meer te krijgen isĀ 

Enkele van onze producten kunnen op verzoek nogmaals gemaakt worden. Hier zit echter wel een termijn aan vast. Is iemand je net voor met een nabestelling? Dan kan het zijn dat het product helaas niet meer na te maken is. We vinden dit uiteraard heel vervelend en laten je dit dan ook per mail weten. We vragen je of je eventueel een ander soortgelijk product wilt ontvangen. Zo niet, dan annuleren wij op verzoek je bestelling en krijg je uiteraard het bedrag gestorneerd.